10 مه

نف نف به مرور و با محصولات آیکنیک‌اش مثل سرهمی‌های کتان (Ready to dye) که سه میلیون از آن به فروش رفت، در بین خانم‌ها به محبوبیت رسید و به یک برند جهانی تبدیل شد. محصولات دیگری همچون کاپشن‌های خیلی بزرگ (Over sized)، شومیزهای راه راه، لباس‌های چرمی‌ رنگی و پیراهن‌های پرنسسی از جمله محصولات آیکنیک و محبوب این برند هستند.

نف نف به سرعت از خود تصویر یک برند شاد و جسورانه را در ذهن مخاطبان جوانش ترسیم کرد. تصویری که تا امروز پابرجا مانده است.

این برند از سال 2009 طراحی و تولید پیراهن و لباس‌های شبش را با استایل شیک پاریسی آغاز کرد که با استقبال زیادی رو به رو شد.

نام جالب این برند لحن شوخ طبعانه ای همچون هویتش دارد. نف نف یک برند جدی است که خودش را خیلی جدی نمی‌گیرد!

دیدگاه بگذارید